משלוחים והחזרות
תקנון אתר

כללי

  1. אברהם שטרית הוא בעליו החוקיים של האתר bereshitshop.co.il, אשר מוכר ציוד שטח, רכבים וספורט – באתר האינטרנט הנ"ל  ו/או באמצעות אימיילים הנשלחים למועדון הלקוחות ו/או באתרים שותפים אחרים ו/או בכל פלטפורמה בה יחליט בעל האתר לקדם את מוצריו (להלן: "החברה", ו/או "האתר" ו/או "בעל האתר" ו/או "בית העסק"), המכירה נעשית באמצעות רשת האינטרנט באתר בלבד.
  2. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, הכתוב מתייחס לשני המינים באופן שווה.
  3. בסעיפים בהם כתוב בגוף יחיד תהווה הצהרה והסכמה של המשתמש לתוכן הדברים הכתובים.
  4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ע"י המבקרים (להלן: "המשתמש" ו/או "לקוח") לרבות הרכישה ו/או רכישה טלפונית ו/או הכניסה ו/או הביקור באתר ו/או השימוש ו/או יצירת קשר במייל ו/או כל מדיה אחרת ובכך הינך נותן את הסכמתך ואישורך כי קראת והבנת את תנאי השימוש שלהלן לרבות הצהרת הפרטיות העולה מתנאי שימוש זה אשר מופיעות בהמשך. במידה ואינך מסכים לתנאי השימוש אנא הימנע משימוש בשירותים של החברה ו/או באתר.
  5. נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר ברגע הרכישה, החברה ממליצה למשתמשיה לקרוא ולהתעדכן, מעת לעת, בתנאי השימוש.
  6. על המזמין להיות תושב ישראל בעל ת.ז ישראלית ומעל גיל 18, בעל כרטיס אשראי בתוקף.

תנאי הרכישה והמוצרים

  1. המוצרים הנמכרים באתר הינם ציוד שטח וספורט, פרטיהם מופיעים בדפי האתר השונים ו/או בדף המוצר בפרט ועוד מוצרים נוספים שבעל האתר יחליט להציג בחנות המקוונת.
  2. פרטי המפרט הטכני, תנאי העסקה לרבות מחירם של המוצרים יופיעו בדף המוצר. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות את דף המוצר על תכניו לרבות המחיר בכל עת (להלן: "דף מוצר").
  3. בכדי להזמין מוצר יש לבחור מוצר בהתאם להוראות באתר- מוצר, כמות, הכל בהתאם להקשר של המוצר ולפי אפשרויות הבחירה שהאתר מציע בכל מוצר (להלן: "המוצר").
  4. בטופס ההזמנה יש למלא את הפרטים האישיים שהאתר מבקש כגון שם, כתובת, טלפון, מייל ואמצעי תשלום (להלן: "פרטי המזמין") ולבסוף לשלוח את הטופס עם פרטי המזמין כאשר הינם מלאים, מדויקים, נכונים ושלמים וזאת לאתר ו/או לחברה (להלן: "ביצוע ההזמנה" ו/או "הזמנה").
  5. יש להקפיד למלא את פרטי המזמין באופן מדויק בכדי להבטיח את ביצוע ההזמנה.
  6. במעמד ביצוע ההזמנה, האתר ו/או החברה תבצע בדיקה בעניין פרטי המזמין מול חברת האשראי, לשם קבלת אישור על ביצוע ההזמנה. עם קבלת האישור החברה תודיע בהודעה מתאימה אודות אישור ההזמנה והכל בכפוף להימצאות המוצר וזמינותו (להלן: "אישור הזמנה"). יודגש כי חיוב המזמין בגין המוצר המוזמן נעשה בעת ביצוע ההזמנה.
  7. המוצרים אשר קיבלו אישור הזמנה, דהיינו בוצעה הזמנה אשר התקבל אישור הזמנה בגינם יכונו "פריטים".
  8. במידה ואין אישור מחברת האשראי לביצוע ההזמנה ועל כן לא הונפק אישור להזמנה. יש על המשתמש ליצור קשר עם השירות לקוחות במייל ו/או בטלפון כפי שיפורסם באתר ולהסדיר את הנושא. למען הסר ספק לבעל האתר לא תהיה כל אחריות ולא יישא באף נזק ישיר ו/או עקיף להזמנות שלא קיבלו אישור הזמנה.
  9. לתנאים נוספים ראה פרק תנאים נוספים בהמשך.

אספקת המוצר והפריטים

  1. המועד הקובע לספירת ימי המשלוח הוא מיום קבלת אישור הזמנה, לאחר התשלום בגין הפריט בעל האתר יחלו בהליך השילוח, לפי פרטי המזמין לפי כתובתו המצוינת באתר ו/או באישור ההזמנה ו/או בביצוע ההזמנה.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ו/או לגרוע אפשרויות שילוח.
  3. באם ההזמנה מתבצעת כעסקת תשלומים, לחברה הזכות לגבות בתשלום הראשון את עלות השילוח.
  4. אפשרויות השילוח, מחירם ועוד יופיעו באתר באופן מפורט.
  5. החברה לא תישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' ו/או מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח ו/או כל סיבה אחרת שבעל האתר לא יכל למנוע אותה. עיכוב כאמור לא יהווה הפרת התחייבות לאספקת המוצר. לחברה תישמר הזכות לספק את המוצר בחלוף הגורם המונע ו/או המעכב את האספקה כאמור. כאשר ספירת מניין הימים לאספקת המוצר ימשכו מהמועד בו המניעה קטעה את ספירת הימים.
  6. חברות שילוח מסרבות לעיתים לבצע שילוח לאזורים מסוימים, במצב המתואר יתואם אזור שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  7. שירות השליחות ואזורי הכיסוי נתונים לשיקול דעת בעל האתר בלבד, והינו בתחומי מדינת ישראל והכל באזורים מסוימים בלבד (להלן: "אזור החלוקה"). לבית העסק שמורה הזכות לשנות את אזורי החלוקה ללא הודעה מוקדמת מראש ובכל עת.
  8. במידה ויתברר לחברה לפי נהליה ומדיניותה כי לא ניתן לספק את הפריט לרוכש ולא ימצא פתרון הולם אחר, רשאית החברה לבטל את העסקה בכל מועד עד לאספקת המוצר. בוטלה העסקה, הלקוח יהיה זכאי לכספו חזרה באמצעות אמצעי התשלום אותו ביצע את ההזמנה המקורית ו/או יבוטלו חיובי האשראי ו/או יתבצע זיכוי בגובה החיוב, יודגש כי הלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו מכל סוג בשל ביטול העסקה.
  9. על הלקוח ליידע את החברה באם הפריט לא התקבל בתקופת האספקה הנקובה באתר.
  10. בזמן אספקת המוצר, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחות בעל כרטיס האשראי בעת מסירת הפריט ו/או חתימתו כתנאי למסירת הפריט.
  11. תנאי השילוח יבוצעו בהתאם למפורט בדף המוצר במידה ורשום מידע שונה מתקנון האתר.
  12. מניין הימים יחל מרגע קבלת אישור הזמנה וביצוע התשלום בפועל במחשבי החברה כאמור.
  13. עלות ההובלה למוצר רגיל יעמוד על 39 ₪ ויותאמו למחירים הנהוגים בתחום המשלוחים. בנוגע למוצר בגודל חריג לחברת ההובלות ו/או משקל מעל 30 ק"ג יתבצע תמחור בנפרד. הכל יבוא לידיעת הלקוח טרם ההזמנה ובאישורו.

ביטול עסקת הרכישה

  1. המשתמש רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ע"פ חוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה וכדין.
  2. ביטול הזמנה ייעשה מיום ביצוע ההזמנה עד ארבע עשר ימים מיום קבלת המוצר או קבלת מסמך ערוך לפי ס' 14ג(ב) בהתאם לחוק הגנת הצרכן. בעל האתר שומר לעצמו את הזכות לאפשר גם ביטול תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. המוצר יוחזר על חשבון הרוכש כשהוא במצב חדש ו/או לא נפגם, לאחר בדיקה ואישור של בית העסק הרוכש יהיה רשאי לקבל החזר כספי מלא לפי אמצעי התשלום שביצע את העסקה. הכל בתיאום החזרת המוצר בפרטי ההתקשרות המופיעים באתר ו/או בתקנון זה.
  3. תנאי הביטול הנזכרים לעיל לא יחולו על מוצרים ו/או פריטים אשר יוצרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס' 14(ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
  4. הביטול ייעשה באמצעות פקס ו/או מייל לחברה ו/או כל דרך אחרת שבעל האתר ייראה לנכון ויפרסם באתר.
  5. במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ"ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת בעל האתר.
  6. ביטול ההזמנה כפוף כי הלקוח יחזיר את המוצר לבית העסק על חשבונו באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול כשהוא במצב חדש ו/או ללא פגם, תקין וללא שימוש כלל. הכל בהקשר לנסיבות של המוצר שנמכר.
  7. התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
  8. במידה וקיבלתם מוצר שהיה ניראה לכם שונה באתר עצמו במידותיו, בצבעו וכדומה, יש לפנות לבית העסק באופן מסודר ובכתב תוך 14 יום כאמור. לבית העסק השיקול הדעת הבלעדי באם לקבל את המוצר חזרה. עם זאת מומלץ לקרוא בתנאים הנוספים שבהמשך אודות המאמצים שבית העסק משתדל לעשות בכדי לשקף את המוצרים באתר כהווייתם במציאות למרות המגבלות הכרוכות בכך- צבע, פרופורציות ועוד.
  9. במידה וקיבלתם מוצר שאתם חוששים שהוא פגום יש לפנות לבית העסק בכתב ולהעבירו לבית העסק וזאת לצורך בדיקה, מוצר שיימצא פגום, יתקבל עליו זיכוי מלא ו/או יתאפשר לבית העסק לתקנו אך לא תקום עילה לפיצויים.

ביטול עסקה ע"י בעל האתר

  1. במצב בו אזל המלאי של המוצר, החברה תציע מוצר חלופי ו/או החזר כספי. החברה לא תישא בנזקים של המזמין ככל שייטען כן כאמור, תקום לחברה הזכות לבטל את העסקה.
  2. במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית החברה לבטל את עסקת הרכישה ע"פ שיקול דעתה.
  3. כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה.
  4. הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח ע"פ הפרטים שמילא.
  5. באם נפלה טעות סופר כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה.

אחריות על המוצרים

  1. בעל האתר אינו מייצר את המוצרים אלא משווק בלבד. על כן, במידה והמוצר פגום ו/או גורם לנזק כלשהו בעל האתר לא יהיה אחראי בשום אופן לפיצוי. על המשתמש לפנות ליצרן בכדי להסדיר את הנושא. לפנים משורת הדין בעל האתר יעשה את המאמץ המירבי בכדי לברר עם ספקיו בעניין האפשרות לתקן את המוצר ו/או להחליפו ככל הניתן. יודגש כי ניתן לפנות ליצרן לקבלת האחראיות בגין המוצרים והתייחסות בכדי לבדוק כל טענה כלפי המוצר. מכל מקום רצוי לנקוט באמצעים סבירים לשימוש במוצר בהתאם לחומרים והמרכיבים של אותו מוצר ו/או הוראות שבאריזת המוצר. יודגש כי האחריות- תוקפה והיקף תחולתה תהיה בהתאם להקשר של המוצר, מרכיביו, ספקיו ומדיניות של אותו ספק חיצוני כאמור. במידה ואין פירוט לתחזוקת המוצרים, הכללים המחייבים יהיו כמקובל בשוק ו/או בהתאם להוראות של הספק הכל בהתאם להקשר ולנסיבות המקרה והמוצר.
  2. כל מידע המוצג באתר או בקטלוגים, לגבי מוצרי האתר, טיבם איכותם נמסרו לבעל האתר על ידי ספקים של אותם מוצרים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים. הן בנוגע לכל נזק שנגרם משימוש במוצרים. החברה לא תהיה אחראית לאף נזק מלבד מקרה שהוא בשליטתה המלאה. גובה הנזק יהיה עד גובה ההזמנה בלבד.
  3. בעל האתר לא יהיה חלק מסכסוך שנתגלע בין הצדדים השונים באתר ואשר בעל האתר אין לו עניין בו. הלקוח מצהיר כי יישא בעלות התגוננות בעל האתר הכולל הוצאות שכ"ט עו"ד אגרות וכיוצא בזה ככל שיוכנס להליך בו יש טענות כלפי כל צד אחר הקשור לאתר כגון שליחים צד ג' (חברת שליחויות).
  4. ככל שבעל האתר ייבצע את השילוח על ידי צדדים שלישים מטעמו, לפנים משורת הדין יטפל בפניות הקשורות לשילוח כגון נזק שנגרם למוצר תוך כדי השילוח על ידי חברת השליחויות ו/או עיכוב באספקת המוצר שתלויה בשליחים וכיוצא בזה.
  5. בשום אופן בעל האתר לא יישא באף אחריות מאף סוג ישירה ו/או עקיפה בנזק ישיר ו/או עקיף ו/או הסתמכותי ו/או אחר לרבות בכל נושא אחר לרבות פגם בייצור ו/או איכות המוצר.
  6. עם זאת בעל האתר ייעשה מאמץ סביר כחלק מהשירות של האתר לטפל בכל פניה אחרת ולפשר (בין הצדדים השונים- כל סכסוך שניראה כי בעל האתר יכול להועיל) ככל שישנה מחלוקת בין הלקוח לאיזשהו גורם הקשור לאתר.

שירות לקוחות

  1. במידה ויש צורך בתמיכה, החברה תעמיד מייל שיפורסם באתר לצורך פניות ושאלות. החברה תחזור בהקדם לפונים אשר השאירו את פרטי ההתקשרות.

פרטי התקשרות של האתר

  1. מייל: [email protected], טלפון:077-804-3771
  2. ניתן לפנות בכל שאלה, בקשה ונושא.